Cute Blue Flying Butterfly

Jag och is kommer inte bra överens :/

Hahah , snubblade idag när jag var på väg till bussen !
Såg säkert helt cepe ut när jag ramlade haha men vad gör man liksom ^^
Höll på att ramla sjukt många gånger , haha såg säkert helt konstigt ut när jag försökte  hålla balansen hhah xD
Men ajja , märkte att jag blödde typ 5 minuter senare och hade typ hål i mina leggins
så gick runt med värsta såret och ett hål i legginsarna , Så lyckat av mig alltså ! -.-
Men vad gör man liksom ! ^^
Annars har det inte hänt så mycket , hade sjukt ont i mina ben sen träningen igår så gick inte så normalt hhaha xD
Hade idrott och det var som vanligt sjukt tråkigt -.-
Men har typ ingeting att skriva om ^^
Och orkar inte ladda upp en bild idag tyvärr ^
Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0