Cute Blue Flying Butterfly

Unt cupen

Gick sjuukt dåligt , förlorade alla matcherna -.-
Men var sjuukt seg och hade ju precis börjat träna igen osv ..
Men vad gör man liksom , bara gilla läget^^
Har precis duschat och ätit middag , åt kycklingspett sjuukt gott mums ! :33 ♥
Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt , med det är Mys iaf ;)
*
Omg , vad jag saknar ridingen asså !
Det är ju uppehåll just nu osv så därför är det ingen riding nu typ ^^
Som vissa av er kanske vet rider jag islandshästar en gång i veckan ungefär ..
Ridigt sen jag var ungefär 6 år men har alltid älskad hästar , en äckta häst tjej liksom ^^
Börjar rida om ungefär 2 veckor , saknar det enooormt !! ♥♥♥♥
Har ingen bild från idag tyvärr ..
Kram ♥
Bild på mig och Pjakkur , sjuukt gammal och jag ser för jävlig ut men struntsamma ^^ ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0