Cute Blue Flying Butterfly

Bad i skolan vilket helvete.

Som ni såg där uppe hade vi bad med klassen idag på fyrishov.
Fyfaaaan kommer aldrig göra om det fan.
Jag är sämst på att simma haha jävla HUND elr nånting xD
Eftersom jag har så sjukt dålig "självkänsla" elr vafan man säger så det var riktigt jobbigt där ett tag men vafan gör man liksom det är bara att gilla läget , får väl försöka börja träna hårt  elr nånting.
Och det var verkligen så sjukt irriterande att man knappt hann duscha och fixa sig så när man var halft klar var man tvungen att springa till skolan ..
DAAMP om man säger så , såg ut som en fkn troll fan.. :`(
Men aja , nu är man iaf hemma ..
Ska snart gå och ta en dusch och bara vila I Think :D
MYYS , och  det är ju påsklov snart , läängtaar ! ♥♥
Ska faan försöka göra så mycket som möjligt då ;)
Yeaah , lov är fan det bästa som finns :3 ♥
// Kram
Ganska gammal bild :)
Ps : Om jag får fler läsare så kanske jag gör en frågestund om jag orkar ;)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0